Ряд сайтів 7-8 вересня опублікували статтю про утиск свободи слова Зеленським, поширену американським комітетом за згодою між США і Росією (American Committee for U. S.-Russia Accord)

Її автор - відомий американський експерт Девід Спіді (David C. Speedie). Матеріал вийшов і в незалежному журналі Eurasia Review, передає 112ua.tv.

"Раніше цього року Зеленський закрив три українських новинних телеканали-NewsOne, 112 і ZIK, звинувативши їх у поширенні "пропаганди, що фінансується Кремлем". Дії Зеленського, який сам є ветераном мовних ЗМІ (раніше він був актором-коміком), напевно, на перший погляд, можуть здатися багато в чому символічними. Насправді вони є одночасно і провокаційними, і недалекоглядними", - йдеться в тексті.

Автор матеріалу зазначає, що три канали пов'язують з Віктором Медведчуком, другом президента Росії Путіна, якого багато хто вважає неофіційним послом Москви на Україні. Швидше за все, це і було однією з причин рішення Зеленського. Сам Медведчук піддає критиці Зеленського і його адміністрацію, хоча ці засоби масової інформації намагалися не переходити на особистості.

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський підписав указ про застосування санкцій проти телеканалів "112 Україна", NewsOne і ZIK. Згідно з указом, який набув чинності з моменту підписання, до телеканалів застосовані санкції протягом п'яти років. Це передбачає блокування мовлення всіх трьох телеканалів.

Популярні новини зараз

Алла Пугачова вразила помітно помолоділим видом на прогулянці з дітьми: "Схожі з Вайкуле стали"

Виліт з "Майстер Шеф" улюблениці глядачів призвело до скандалу: "Вибачте, але це вкрай нечесно"

Потап показав їх з Каменських особняк по сусідству з Осадчою і зробив зізнання: "Нам так шкода..."

Хіменес-Браво показав жінку в своєму будинку і повідомив про найважливішу подію: "Я дуже щасливий"

Сумська з Борисюком покинули Україну, кадри з Борисполя: "Ви навіть не уявляєте..."

Показати ще

26 лютого журналісти незаконно закритих президентом Володимиром Зеленським телеканалів об'єдналися і створили новий телеканал – "Перший Незалежний". Засновниками нового медіа стала група журналістів, які раніше працювали на каналах "112 Україна", NewsOne і ZIK. Але буквально через годину після початку мовлення влада незаконно відключила телеканал від ефіру.

20 лютого Президент України Володимир Зеленський підписав указ, яким ввів у дію рішення Ради нацбезпеки і оборони запровадити санкції проти 8 осіб - серед них голова політради партії "опозиційна платформа - за життя" Віктор Медведчук та його дружина Оксана Марченко.

13 травня в Печерському суді Києва обрали запобіжний захід голові політради партії ОПЗЖ Віктору Медведчуку. 21 травня Київський апеляційний суд залишив у силі цілодобовий домашній арешт для нардепа. 9 липня суд продовжив домашній арешт Віктора Медведчука до 7 вересня. Відразу ж після початку засідання адвокати лідера ОПЗЖ заявили про відвід судді Сергію Вовку. Справа в тому, що Вовк вирішив розглядати питання продовження строків досудового розслідування без сторони захисту. Але в підсумку суд відхилив клопотання про відвід судді і прокурора. 30 Липня Київський апеляційний суд відмовив адвокатам голови політради "опозиційної платформи - за життя" Віктора Медведчука в задоволенні апеляції щодо продовження термінів домашнього арешту політика до 7 вересня. В ході судового засідання 2 вересня Печерський районний суд прийняв рішення про продовження термінів ув'язнення у вигляді домашнього арешту ще на 2 місяці, до 31 Жовтня.

В ОПЗЖ відреагувавши на це правове свавілля і заявили, що такі дії влади-відверта і цинічна політична розправа над опозиційним політиком, який своєю принциповою позицією розкриває непрофесіоналізм, продажність і антинародний характер влади.

Коментуючи ситуацію, Віктор Медведчук підкреслив його адвокати повністю готові до процесу оскарження запобіжного заходу і у них є докази, які спростовують звинувачення прокуратури і доводять незаконність застосування до нього домашнього арешту.

Так, стороною захисту була подана апеляція на рішення Печерського районного суду Києва про продовження запобіжного заходу політику. Однак 30 липня Київський апеляційний суд відхилив її, незважаючи на розгром усіх доводів обвинувачення.

Провідні європейські політики, міжнародні та українські експерти та світові ЗМІ розкритикували указ Зеленського про припинення роботи телеканалів "112 Україна", NewsOne і Zik.

За останні місяці світові ЗМІ, європейські політики та експерти опублікували понад 82,5 тисячі матеріалів, присвячених цькуванню українською владою опозиції та незалежних телеканалів.