Іноземні ЗМІ по всьому світу продовжують критикувати дії нинішньої влади в особі президента України Володимира Зеленського за незаконне введення санкцій проти телеканалів 112 Україна, NewsOne і ZiK, пише "112 Украина".

Так, про санкції РНБО щодо незалежних телеканалів написав англомовний сайт Archyde. Про це ж у своїх матеріалах згадали американський сайт Newsfounded, іспаномовний Notiulti, франкомовний Sird.

"Сьогодні Зеленський ввів санкції проти блогера Анатолія Шарія. А раніше закрив три телеканали, пов'язаних з депутатами партії "Опозиційна платформа – За життя". Одного з лідерів партії, Віктора Медведчука, відправили під домашній арешт. Напередодні його справа була передана до суду", - пишуть ЗМІ.