Назване Верховним комісаром ООН суперечить рішення про заборону ТБ каналів "112 Україна", NewsOne і ZiK ляже в основу обвинувального вироку. Таку думку висловила юрист Олена Лукаш, пише "112 Украина".

"Зе-стандарти аматорсько-президентської колонії не оцінили в ООН.

Рішення про заборону ТБ каналів "112 Україна", NewsOne і ZiK названо Верховним комісаром ООН таким, що суперечить міжнародним стандартам в області прав людини, і прийнятим явно не незалежним органом без обґрунтування необхідності і пропорційності.

Це прекрасне формулювання, сподіваюся, ляже в основу обвинувального вироку.

Цю завісу я обов'язково зустріч оплесками", - написала Лукаш у себе в Telegram.

Популярні новини зараз

Онук Алли Пугачової після нещастя опинився на милицях: "Якось так..."

Трагедія в київському метрополітені паралізувала рух транспорту: подробиці НП

"З будинку винесли людину": вибух прогримів на Одещині, що відомо і кадри НП

"Таємна дружина" Винника розтопила серця "вовчиць" зворушливим жестом: "Навіть мені сподобалося"

Харлан зробила зізнання про екс-дружину Дікусара Олену Шоптенко: "Я назавжди запам'ятаю..."

Показати ще

Нагадаємо, у звіті Управління Верховного комісара ООН з прав людини "огляд ситуації у сфері прав людини в Україні" зазначено, що рішення про накладення санкцій проти народного депутата від "Опозиційної платформи - За життя" Тараса Козака, а також закриття телеканалів 112 Україна, NewsOne і ZiK суперечить міжнародним стандартам в області прав людини.

Як повідомлялося раніше, президент України Володимир Зеленський 19 лютого ввів у дію рішення РНБО про санкції проти 8 фізичних і 19 юридичних осіб. серед них троє українських громадян - політик Віктор Медведчук і його дружина Оксана Марченко і цивільна дружина власника каналів NewsOne, ZIK і "112 Україна" Тараса Козака Наталія Лавренюк.

26 лютого журналісти незаконно закритих президентом Володимиром Зеленським телеканалів об'єдналися і створили новий телеканал - "Перший Незалежний". Засновниками нового медіа стала група журналістів, які раніше працювали на каналах "112 Україна", NewsOne і ZIK. Проте вже через годину після початку мовлення телеканал "Перший Незалежний" незаконно відключили під тиском влади. За минулі чотири місяці близько 38 тисяч світових ЗМІ опублікували статті про незаконне переслідування опозиції в Україні.